Bestsellery
56mm Magnes okrągły
56mm Magnes okrągły
2,80 zł 2,28 zł
szt.
56mm Lusterko z własnym nadrukiem
56mm Lusterko z własnym nadrukiem
2,80 zł 2,28 zł
szt.
78mm*53mm Magnes prostokątny
78mm*53mm Magnes prostokątny
2,80 zł 2,28 zł
szt.
Woreczek z organzy do okrągłych produktów
Woreczek z organzy do okrągłych produktów
0,55 zł 0,45 zł
szt.
25mm Brelok dwustronny
25mm Brelok dwustronny
5,99 zł 4,87 zł
szt.
Personalizacja
Personalizacja
0,50 zł 0,41 zł
szt.
strajk protest kobiet przypinki button butony piny
strajk protest kobiet przypinki button butony piny
2,99 zł 2,43 zł
szt.
25mm Brelok jednostronny
25mm Brelok jednostronny
4,99 zł 4,06 zł
szt.
lusterko lustereczko 56mm weselne ślubne wesele
lusterko lustereczko 56mm weselne ślubne wesele
2,29 zł 1,86 zł
szt.
Jestem Morsem, a Ty? - przypinka 56mm
Jestem Morsem, a Ty? - przypinka 56mm
4,99 zł 4,06 zł
szt.
Będę ciocią Girl - przypinka 56mm
Będę ciocią Girl - przypinka 56mm
4,99 zł 4,06 zł
szt.
Błyskawica Strajku - Przypinka na protest - 56mm
Błyskawica Strajku - Przypinka na protest - 56mm
4,99 zł 4,06 zł
szt.
Sezon morsowy na maseczkę - przypinka 56mm
Sezon morsowy na maseczkę - przypinka 56mm
4,99 zł 4,06 zł
szt.
Królowa mroźnych fal - przypinka 56mm
Królowa mroźnych fal - przypinka 56mm
4,99 zł 4,06 zł
szt.
Mini Mors Grey - przypinka 37mm
Mini Mors Grey - przypinka 37mm
3,99 zł 3,24 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży lub umowę o świadczenie Usługi elektronicznej, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres Sprzedawcy.
  2. Termin dziesięciodniowy, w którym Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej, liczy się od dnia wydania Produktu w przypadku Umowy sprzedaży, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi elektronicznej - od dnia jej zawarcia.
  3. W razie odstąpienia od umowy Umowa sprzedaży lub umowa o świadczenie Usługi elektronicznej jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli Konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.
  4. Sprzedawca dokona zwrotu na wskazany przez Konsumenta numer rachunku bankowego lub w inny wskazany przez Konsumenta sposób.
  5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadku produktów wykonanych na indywidualne zamówienie, dotyczy to produktów na zamówienie wykonanych z projektem przesłanym przez klienta lub wykonanym na jego indywidualne zamówienie.

TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

  1. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży
  2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
  3. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro|małpa|przypinka.pl
  4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.
  5. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
  6. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego
  7. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego można zgłaszać pisemnie na adres Sprzedawcy lub z za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro|małpa|przypinka.pl
  8. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
  9. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
  10. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl