Bestsellery
56mm Okrągły magnes z otwieraczem
56mm Okrągły magnes z otwieraczem
2,83 zł 2,30 zł
szt.
78mm*53mm Magnes prostokątny
78mm*53mm Magnes prostokątny
2,40 zł 1,95 zł
szt.
56mm Magnes okrągły
56mm Magnes okrągły
2,40 zł 1,95 zł
szt.
Bezpieczne zapięcie magnetyczne
Bezpieczne zapięcie magnetyczne
0,62 zł 0,50 zł
szt.
Przypinka dla Absolwenta - 56mm
Przypinka dla Absolwenta - 56mm
2,99 zł 2,43 zł
szt.
Złota ramka - magnes z otwieraczem 56mm
Złota ramka - magnes z otwieraczem 56mm
5,99 zł 2,79 zł 4,87 zł 2,27 zł
szt.
lusterko lustereczko 56mm weselne ślubne wesele
lusterko lustereczko 56mm weselne ślubne wesele
2,29 zł 1,86 zł
szt.
Rowerowy Team - weselna przypinka 56mm
Rowerowy Team - weselna przypinka 56mm
2,99 zł 1,97 zł 2,43 zł 1,60 zł
szt.
Love and Bike - weselna przypinka 56mm
Love and Bike - weselna przypinka 56mm
2,99 zł 1,97 zł 2,43 zł 1,60 zł
szt.
Daliście radę! - magnes prostokątny dla ucznia
Daliście radę! - magnes prostokątny dla ucznia
4,99 zł 4,06 zł
szt.
Matura? Nic nie kumam - przypinka 37mm
Matura? Nic nie kumam - przypinka 37mm
2,49 zł 2,02 zł
szt.
Przypinka 56mm - Eleganckie urodziny
Przypinka 56mm - Eleganckie urodziny
2,99 zł 2,43 zł
szt.
25mm Brelok dwustronny
25mm Brelok dwustronny
4,88 zł 3,97 zł
szt.
Matura - Słonik na szczęście - przypinka 37mm
Matura - Słonik na szczęście - przypinka 37mm
2,49 zł 2,02 zł
szt.
Woreczek z organzy do okrągłych produktów
Woreczek z organzy do okrągłych produktów
0,55 zł 0,45 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży lub umowę o świadczenie Usługi elektronicznej, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres Sprzedawcy.
  2. Termin dziesięciodniowy, w którym Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej, liczy się od dnia wydania Produktu w przypadku Umowy sprzedaży, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi elektronicznej - od dnia jej zawarcia.
  3. W razie odstąpienia od umowy Umowa sprzedaży lub umowa o świadczenie Usługi elektronicznej jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli Konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.
  4. Sprzedawca dokona zwrotu na wskazany przez Konsumenta numer rachunku bankowego lub w inny wskazany przez Konsumenta sposób.
  5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadku produktów wykonanych na indywidualne zamówienie, dotyczy to produktów na zamówienie wykonanych z projektem przesłanym przez klienta lub wykonanym na jego indywidualne zamówienie.

TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

  1. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży
  2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
  3. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro|małpa|przypinka.pl
  4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.
  5. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
  6. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego
  7. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego można zgłaszać pisemnie na adres Sprzedawcy lub z za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro|małpa|przypinka.pl
  8. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
  9. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
  10. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl